torstai 7. heinäkuuta 2016

Karvalasten huone


























Iines, Pontus, Rasmus ja niiden oma huone :).

Eläinperheen kodin voi sisustaa kauniisti. Yhtenäinen tyyli ja väriskaala jatkuu meillä koirien huoneeseen saakka. Helposti puhdistettavat pinnat ja materiaalit sekä paikat omille tavaroille helpottaa arkea.

Meidän kodin tekninentila on sen verran suuri joten se pääsi "hyötykäyttöön".
Toimii juuri hyvin tähän tarkoitukseen. Karvalasten oma huone siis :).
Ensimmäisessä kuvassa on muuten yksi hoitokoira. Meillä on "vaan" kolme omaa, heh :).

Sänky on mieheni tekemä. Mä olin kyllä suunnittelemassa sitä mukana ;).

Hyllyt ovat (puuseppä)isäni tekemät.

Piti laittaa vielä kuva koirien omista pyyhkeistä kun ne on mun mielestä niin hauskat. H&M:ltä ne löysin viime kesänä. Eipä mene sekaisin omien pyyhkeiden kanssa ;).


Kuten olette ehkä huomanneet niin me ollaan tämmöinen käsityöläisperhe :).
Tekisin paljon enemmän kaikkea jos käteni kestäisivät enemmän (siitä lisää myöhemmin).

Rakastan suunnittelua ja sisustamista!
Mieheni toimii rakennusalalla omassa yrityksessään ja välillä hän pyytää mua apuun suunnitteluissa :). Lähiaikoina tulossa postauksia miehen työprojekteista joissa mä toimin suunnittelijana ;).
En malta odottaa, että pääsen kuvaamaan ja kertomaan niistä projekteista teille!
Vielä täytyy kuitenkin hetki odottaa valmistumista!



Tiinamaria








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti