perjantai 9. kesäkuuta 2017

Uudet kulmat - Microblading & ShBrows

















*ShBrows - Microblading kulmat


Tänään oli jännä päivä ja yksi haave toteutui <3.

Pitkään olen Microblading-kulmia haaveillut ja aikani tutustuin niihin ja etsin hyvää tekijää.

Tekijöitä on varmasti näissäkin niinkuin kaikissa asioissa ja aloilla ihan laidasta laitaan ja tämä on semmoinen asia mistä en tingi. 
Jäljen ja laadun on oltava täydellistä ja ammattitaidolla tehty. 

Mikäs muu se perfektionistille sopisi ;).

Tutustuin netissä useampaan paikkaan ja eräs tuttuni suositteli mulle ShBrowsia Tuusulassa.


Eli mitä on Microblading ja millä ShBrows sen tekee?

Microblading on kulmamuotoilua jolla saadaan tehtya kauniit, persoonalliset ja luonnolliset kulmat.
Pigmentit joita ShBrows käyttää yhteistyössä SharpBrowsin kanssa ovat 100% luonnollisia eivätkä ne ole haitallisia iholle.
Kaikenkaikkiaan toimenpide on hieman kuten tatuoiminen, mutta siinä on hyvin suuria eroja pysyvään pigmentointiin verrattuna, nimittäin oikein tehtyinä väri häviää ihosta kokonaan n. vuodessa.
Tämä tarkoittaa sitä, että jos tulosta haluaa ylläpitää, täytyy kulmiin tehdä uusi käsittely n.10-12kk jälkeen ensilaitosta.

Myös vahvistus on olennainen asia Microbladingia.

Eli mä kävin tänään ja kaksi kertaa käyn myöhemmin vahvistuksessa joista toinen tehdään 5 viikon päästä. 


Mua ei jännittänyt yhtään. 
Olin todella luottavaisin mielin ammattilaisen käsissä :).

Luotin Saaraan niin paljon, että annoin hänelle vapaat kädet tehdä - kunnon ammattilainen kyllä näkee mikä olisi paras muoto ja tummuus kenellekkin.

Toimenpide kesti kaksi tuntia.
Mua se ei sattunut. Osa on sanonut, että sattuu jonkin verran, mutta mua ei sattunut. Tämä johtuu varmasti niin ihotyypistä kuin tekijästä. 
Kulmat puudutetaan, mutta alku joudutaan tekemään ilman puudutetta.

Eli nämä ovat vasta tänään tehty ja tulee tästä muuttumaan. Väriä lähtee ihon parantumisen myötä ja tämän vuoksi vahvistuksessa juuri käydään.

Malli on mun mielestä täydellinen. Se on tehty omien kulmien mukaan antamaan vaan lisää syvyyttä ja väriä niihin.

Mun omat kulmat ovat ilman väriä aivan olemattoman vaaleat. Ennenkuvissa väri ei ole edes luonnollinen koska kulmani on värjätty vasta pari viikkoa sitten. 
Ilman kulmien kestovärjäystä ja meikkikynää kulmani ovat aivan "näkymättömät", tai olivat, eivät muuten enää ole :).

Ihanaa!

Kuvat ovat tarkkoja tarkemmat enkä lähtenyt niitä muokkaamaan (vaikka ihoni kaikki virheet näkyvätkin :D) koska haluan, että todellinen tulos näkyy teille oikeana.

Ennen ja jälkeen kuvien ero on huima. Toki pitää muistaa, että nämä tästä muuttuu ja haalenee ja vahvistuksissa vielä käyn jonka jälkeen ne taas muuttuvat.

Nyt odotan kun iho paranee ja pääsen näkemään lopputuloksen niin meikittä kuin meikin kanssa. 
Aiheeseen palataan siis vielä myöhemmin :)!

Todella tyytyväinen olen kyllä tähän mennessä. Saaran tapasin ensimmäistä kertaa ja miten ihana & symppis ja ennenkaikkea ammattitaitoinen tekijä.

"Kymmenen pistettä ja papukaijanmerkin" saa kyllä Saara ja ShBrows.

Saara avaa muuten Helsinkiin, Töölööseen kesän lopussa uuden hoitolan. Facebookista voi seurata milloin ja mihin tämä uusi liike aukeaa :).

Mulle jäi kaikinpuolin todella hyvä fiilis näistä kulmista ja Saaran tiedosta ja ammattitaidosta ja ihan sydämeni pohjalta (enkä yhteistyön takia) voin suositella Saaraa.

Kiitos vielä Saara <3.

* Microblading-kulmat saatu blogiyhteistyön kautta

(Kuvat: Anna P)



Tiinamaria
(Style by Tiinamaria, FB & IG)






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti